Siirry sisältöön

Markkinointi ja hakukoneoptimointi – Katja Noponen Oy

Katja Noponen Oy on valmennus- ja kuntoutusalan yritys, jonka ydinosaamiseen kuuluu työhön paluuseen, työhön kuntoutumiseen sekä työllistämiseen liittyvät toimenpiteet.

Yrityksen palveluksessa on yli 70 asiantuntijaa yli 30 paikkakunnalla ja yritys on alansa markkinajohtaja Suomessa.

 

 

”Medialuotsin ammattitaito ja vuorovaikutuksellinen asiakassuhdehallinta ovat ominaisuuksia, jotka tekevät heistä arvokkaan yhteistyökumppanin. Olemme Katja Noponen Oy:ssä olleet tyytyväisiä jo vuosia jatkuneesta asiakassuhteestamme heidän kanssaan alati muuttuvan digimarkkinoinnin tukena.”

Pete Veijalainen, luova tuottaja / Katja Noponen Oy

Medialuotsin monipuolinen markkinointi digitaalisissa kanavissa ja hakukoneoptimointi ovat tuoneet asiakkaalle lisää näkyvyyttä, tunnettuutta ja vahvistaneet brändiä.

”Yhteistyömme on tuonut näkyvää hyötyä kotisivujemme hakukoneoptimoinnissa ja digimarkkinoinnin strategisessa suunnittelussa laaja-alaisesti ja nopeasti vaihtuviin tarpeisiin ketterästi reagoiden. Esimerkiksi muutosturvapalvelumme ja ammatillinen kuntoutus ovat saaneet paljon positiivista huomiota.”

Pete Veijalainen, luova tuottaja / Katja Noponen Oy

Katja Noponen Oy:n kotisivuliikenne on lisääntynyt merkittävästi Medialuotsin palveluiden avulla.

”Medialuotsin laaja-alainen strateginen osaaminen ja kyky kohdentaa oikeaa yleisöä ovat tehneet vaikutuksen ja aiomme jatkaa yhteistyötä heidän kanssaan myös jatkossa.”

Pete Veijalainen, luova tuottaja / Katja Noponen Oy

”Meillä on asiakkaan kanssa todella aktiivinen ja loistava yhteistyö. Pidämme joka kuukausi kehityspalaverin, johon osallistuu asiakkaan puolelta koko johtoryhmä. Puhumme asiat suoraan, pidämme hauskaa ja sovimme uudet kehityskohteet kuukausittain. Me autamme asiakasta ja asiakas auttaa meitä. Tämä on todellinen win-win-asiakassuhde.”

Tapio Ikonen, seniorimyyjä / Medialuotsi Oy

Esimerkkikampanja
Katja Noponen Oy

Youtube-kampanja: 8/2023–2/2024

Näyttökertoja 90 200

Tavoitettu 37 657 yksittäistä käyttäjää

Youtube-videoiden katseluprosentti on huikea 56 %, mikä kertoo siitä, että mainonta on kohdistettu juuri oikealla kohderyhmälle. Click per view (CPV) eli katselukohtainen hinta on ollut 0,01 €, mikä tarkoittaa sitä, että mainonta on ollut asiakkaalle myös todella kustannustehokasta.

Kehitä yrityksesi markkinointia - ota meihin yhteyttä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Referenssejä

Autohaus Boost Oy logo
Autohaus Boost Oy logo

Asiakkaalle toteutettiin kotisivut sekä Googletilinsä hallinnointi -yhteistyö.

Lue lisää
Nuorisokeskus Marttinen – digitaalinen esite ja logouudistus logo
Nuorisokeskus Marttinen – digitaalinen esite ja logouudistus logo

Toteutimme Nuorisokeskus Marttiselle uuden digitaalisen esitteen sekä logouudistuksen.

Lue lisää

Videotuotannon referenssi

Videotuotannon referenssi

Kooste kokeneen tuotantotiimimme eri projekteista.

Lue lisää
Raision kaupunki logo
Raision kaupunki logo

Medialuotsi toteuttaa Raision kaupungille erilaisia kampanjoita omakoti- ja yritystonttien myyntiin hyvällä onnistumisprosentilla.

Lue lisää
Hautauspalvelu Toro logo
Hautauspalvelu Toro logo

Hautauspalvelu Toro on ulkoistanut digitaalisen markkinointinsa Medialuotsi Oy:lle.

Lue lisää
Bing-mainontaa Suojaintukku.fi:lle logo
Bing-mainontaa Suojaintukku.fi:lle logo

Mainostaja pääsee helposti Bingin hakusanamainonnassa ykkössivulle, sillä kilpailua on vähemmän kuin muissa hakukoneissa. Toteutamme tehokkaan Bing-mainonnan Suojaintukku.fi:lle.

Lue lisää
Smart Heating Oy logo
Smart Heating Oy logo

Smart Heating Oy:lle olemme toteuttaneet YouTube- ja natiivimainonnan, jotka sopivat parhaiten kertomaan yrityksen monimutkaisista palveluista.

Lue lisää
Tujunen Yhtiöt Oy / Helmitalo – Google-hakusanamainonta logo
Tujunen Yhtiöt Oy / Helmitalo – Google-hakusanamainonta logo

Helmitalon maksetut mainoskampanjat ovat toimineet erinomaisesti. Yhteistyön aikana Helmitalon Google-hakusanamainonnan klikkihinnat ovat pudonneet n. 80%.

Lue lisää