Siirry sisältöön

Markkinointi ja hakukoneoptimointi – Katja Noponen Oy

Katja Noponen Oy on valmennus- ja kuntoutusalan yritys, jonka ydinosaamiseen kuuluu työhön paluuseen, työhön kuntoutumiseen sekä työllistämiseen liittyvät toimenpiteet.

Yrityksen palveluksessa on yli 70 asiantuntijaa yli 30 paikkakunnalla ja yritys on alansa markkinajohtaja Suomessa.

 

 

”Medialuotsin ammattitaito ja vuorovaikutuksellinen asiakassuhdehallinta ovat ominaisuuksia, jotka tekevät heistä arvokkaan yhteistyökumppanin. Olemme Katja Noponen Oy:ssä olleet tyytyväisiä jo vuosia jatkuneesta asiakassuhteestamme heidän kanssaan alati muuttuvan digimarkkinoinnin tukena.”

Pete Veijalainen, luova tuottaja / Katja Noponen Oy

Medialuotsin monipuolinen markkinointi digitaalisissa kanavissa ja hakukoneoptimointi ovat tuoneet asiakkaalle lisää näkyvyyttä, tunnettuutta ja vahvistaneet brändiä.

”Yhteistyömme on tuonut näkyvää hyötyä kotisivujemme hakukoneoptimoinnissa ja digimarkkinoinnin strategisessa suunnittelussa laaja-alaisesti ja nopeasti vaihtuviin tarpeisiin ketterästi reagoiden. Esimerkiksi muutosturvapalvelumme ja ammatillinen kuntoutus ovat saaneet paljon positiivista huomiota.”

Pete Veijalainen, luova tuottaja / Katja Noponen Oy

Katja Noponen Oy:n kotisivuliikenne on lisääntynyt merkittävästi Medialuotsin palveluiden avulla.

”Medialuotsin laaja-alainen strateginen osaaminen ja kyky kohdentaa oikeaa yleisöä ovat tehneet vaikutuksen ja aiomme jatkaa yhteistyötä heidän kanssaan myös jatkossa.”

Pete Veijalainen, luova tuottaja / Katja Noponen Oy

”Meillä on asiakkaan kanssa todella aktiivinen ja loistava yhteistyö. Pidämme joka kuukausi kehityspalaverin, johon osallistuu asiakkaan puolelta koko johtoryhmä. Puhumme asiat suoraan, pidämme hauskaa ja sovimme uudet kehityskohteet kuukausittain. Me autamme asiakasta ja asiakas auttaa meitä. Tämä on todellinen win-win-asiakassuhde.”

Tapio Ikonen, seniorimyyjä / Medialuotsi Oy

Esimerkkikampanja
Katja Noponen Oy

Youtube-kampanja: 8/2023–2/2024

Näyttökertoja 90 200

Tavoitettu 37 657 yksittäistä käyttäjää

Youtube-videoiden katseluprosentti on huikea 56 %, mikä kertoo siitä, että mainonta on kohdistettu juuri oikealla kohderyhmälle. Click per view (CPV) eli katselukohtainen hinta on ollut 0,01 €, mikä tarkoittaa sitä, että mainonta on ollut asiakkaalle myös todella kustannustehokasta.

Kehitä yrityksesi markkinointia - ota meihin yhteyttä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Referenssejä

Paimelan Ranch Oy – kotisivu-uudistus ja graafinen suunnittelu logo
Paimelan Ranch Oy – kotisivu-uudistus ja graafinen suunnittelu logo

Paimelan Ranch uudisti kotisivunsa ja graafisen ilmeensä yhteistyössä Medialuotsin kanssa.

Lue lisää
Cooling Tech Finland Oy logo
Cooling Tech Finland Oy logo

TempTech.fi-sivustolle valtakunnallista mainontaa somekanavissa ja Googlessa

Lue lisää
Smart Heating Oy logo
Smart Heating Oy logo

Smart Heating Oy:lle olemme toteuttaneet YouTube- ja natiivimainonnan, jotka sopivat parhaiten kertomaan yrityksen monimutkaisista palveluista.

Lue lisää
Tuorekartano Oy logo
Tuorekartano Oy logo

Perunatukkuri Tuorekartano Oy:lle on toteutettu yrityksen kotisivun laaja uudistus. Jatkuvana työnä toteutetaan digitaalisen mainonnan suunnittelu ja kampanjat, ja jatkuva sivuston hakukoneoptimointi.

Lue lisää
Ansionsa Mukaan Oy logo
Ansionsa Mukaan Oy logo

Asiakkaalle toteutettiin uudet kotisivut käyttäen materiaalina ainoastaan asiakkaan vanhoja sivuja sekä haastattelua.

Lue lisää
Bing-mainontaa Suojaintukku.fi:lle logo
Bing-mainontaa Suojaintukku.fi:lle logo

Mainostaja pääsee helposti Bingin hakusanamainonnassa ykkössivulle, sillä kilpailua on vähemmän kuin muissa hakukoneissa. Toteutamme tehokkaan Bing-mainonnan Suojaintukku.fi:lle.

Lue lisää

3D-kuvauksen referenssi

3D-kuvauksen referenssi

Koostevideo viimeaikaisista 3D-mallinnuksista ja animaatiosta.

Lue lisää
Session Store logo
Session Store logo

Asiakkaalle toteutettiin Shopify -verkkokauppa ja laaja käyttöönottokoulutus.

Lue lisää