SEO-analyysi


Nykytilanne ja sen kartoitus

SEO-analyysillä selvitetään verkkosivuston tämän hetkinen tilanne sisällön ja teknisten ominaisuuksien osalta. Parhaimman tuloksen saamiseksi suosittelemme sisältöanalyysiä, avainsana-analyysiä sekä kilpailija-analyysiä.

Hakukoneoptimoinnilla pyritään vaikuttamaan niin sanottuihin luonnollisiin, eli orgaanisiin hakutuloksiin.

Analyysi on tarkoitettu hakukoneoptimoinnin lähtötilanteen selvittämiseksi, jonka avulla selvitämme sivuston kriittisimmät kohdat ja tarvittavat korjaustoimenpiteet, parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi.

Lähetämme tuloksista kattavan raportin parannusehdotuksineen.

Analyysin jälkeen voit päättää haluatko optimoida sivustoa itse vai jatkaa yhteistyötä Medialuotsin kanssa, jolloin teemme optimoinnin puolestasi.

Näkyvyys tarkoittaa tietysti konversioita ja liidejä eli kauppaa yritykselle!

Palvelu

  • Tutustumme yritykseen ja toimialaan
  • Teemme SEO-analyysin sivustosta
  • Raportoimme analyysin selkeästi

Analyysimme sisältö:

  • Sivuston sisältö (otsikot, tekstit, sivuston kuvaus, sisällön määrä, avainsanojen käyttö)
  • Domain ja palvelin / SSL ja uudelleenohjaukset
  • Sivuston responsiivisuus (skaalautuminen eri laitteille)
  • Sivuston latausnopeus
  • Käyttäjäkokemus
  • URL-tarkistus
  • Sivukartan sekä robots.txt:n tarkistus
  • Linkkien tarkistus (sisäiset ja ulkoiset + rikkinäisten linkkien tarkistus)
  • HTML-elementtien tarkistus (kuvien koot ja nimet, html-koodivirheet)
  • Avainsanatutkimus
  • Indeksoituminen Googleen
  • SEO-luokitus
  • Sosiaalisen median tarkistus
  • Hakurobottien tietojen saamisen tarkistus
  • Hakukoneanalyysi

Saat analyysin tuloksista selkeän ja kattavan raportin.

Analyysillä selviää myös, millä avainsanoilla yrityksen tulisi löytyä hakukoneista. Tulos usein yllättää!

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää