Siirry sisältöön

Axxell Utbildning

Hakusanamainonta Muut palvelut Natiivimainonta Optimointi

Natiivimainos tiedotti koulutusmahdollisuuksista 

Axxell Utbildning Ab:lle toteutettiin natiivimainoskampanja, joka toimi erinomaisesti. Myös mainosalusta Readpeak listasi Axxellin natiivimainoksen vuoden 2021 Q3:n parhaiden natiivimainosten listalle 

Axxellin natiivimainoksen toimivuus näkyi hyvin kampanjan tuloksista, joita seurattiin aktiivisesti: kampanjan click-through-rate (CTR) oli 1,17 %. Tämä CTR on huomattavasti keskivertonatiivikampanjaa korkeampi. Korkea CTR kertoo siitä, että mainoksen sisältö on kiinnostanut lukijoita ja mainosta on kohdennettu osaavasti oikealle yleisölle. 

Mainosteksti toteutettiin yhteistyössä asiakkaan kanssa. Saimme kattavan listan ideoita ja mainoksessa mainittavia asioita, jotka suomennettiin ja muokattiin toimivaksi mainosartikkeliksi. Kun artikkeli oli valmis, laitoimme natiivimainoksen näkymään asiakkaan kanssa yhdessä valittuihin medioihin. Yhteistyö Axxellin kanssa on ollut mieluisaa ja on ollut ilo seurata, kuinka olemme saavuttaneet kampanjalle asetetut tavoitteet erinomaisesti.” Markkinointikonsultti Maria Eulenberger, Medialuotsi 

Natiivimainos sopii mainosmuodoksi erityisen hyvin silloin, kun mainoksella halutaan kertoa tuotteesta tai palvelusta muutamaa sanaa enemmän. Tämän kampanjan tavoitteena oli mainostaa Axxellin tarjoamia puhtaus- ja kiinteistöpalveluiden koulutusmahdollisuuksia. Mainoksessa tiedotettiin koulutuksen tärkeydestä erityisesti siivousalan töissä ja kuvailtiin koulutuksen eri osa-alueita. 

”Halusimme saada ulos viestiä siivousalan koulutuksen tärkeydestä ja siitä, miten monipuolinen ala on. Moni on vielä sitä mieltä, että siivoaminen sujuu jokaiselta, mutta ammattimainen siivoaminen vaatii kuitenkin osaamista ja koulutusta. Tämä on tärkeä viesti myös yrityksille ja työnantajille – ammattitaitoisen toimitilahuoltajan palkkaaminen säästää myös rahaa. Axxell järjestää alan koulutusta sekä suomeksi että ruotsiksi, ja tutkinnon voi suorittaa joustavasti vaikka työn ohessa. Oli mukavaa nähdä, että mielenkiintoa koulutusta kohtaan löytyi.  

Yhteistyö Medialuotsin kanssa sujui erittäin sujuvasti. Meillä oli selkeä idea siitä, mitä haluttiin artikkelissa sanoa, ja Medialuotsi sai hienosti sanoman artikkelin muotoon. Teksti sai myös mielenkiintoisia otsikoita. Olemme erittäin tyytyväisä lopputulokseen!” Viestintäpäällikkö Maria Pettersson, Axxell Utbildning 

Axxell

Axxell