Siirry sisältöön

Blogi

  • Kaikki aiheet
  • Banneri- ja videomainonta
  • Hakusanamainonta
  • Kotisivut
  • Muut palvelut
  • Somemainonta

Display on digiajan lehti-ilmoitus

Kattavalla, edullisella ja kohderyhmään osuvalla Display-mainonnalla on mahdollista tavoittaa uusia ja vanhoja asiakkaita sekä vahvistaa yrityksen tunnettuutta. Display-ilmoitus näkyy kaikille asiakkaille, jotka juuri tällä hetkellä miettivät, mistä kaupasta ostaisivat sen pesukoneen tai talvikengät, mistä tilaisivat sen keittiöremontin tai mihin alennusmyyntiin kannattaisi mennä.

Lue lisää

Vain murto-osa verkkokaupan asiakkaista tekee kaupat ensimmäisellä tai edes kolmannella sivustokäynnillä. Suomalainen verkkokauppa-asiakas vertailee, tutkii, keskustelee ja kerää tietoa useista eri kanavista ennen ostosten tekemistä. Tästäkin huolimatta ostoskori voi jäädä kesken tai ostoksen tekeminen vain unohtuu muusta syystä. Tällöin tarvitaan remarketing-mainontaa.

Lue lisää

Natiivimainonnan edut kasvavat yhä

Tänä päivänä mediat ovat brändejä, joiden sisältö, tyyli, arvot, ilme ja mielikuvat houkuttelevat kukin omanlaisiaan lukijoita. Niiden voimaa, informaatiota, arvoja ja kohderyhmiä voidaan hyödyntää natiivimainonnassa. Natiivimainonta on mediasisällön näköistä journalistista mainontaa, jonka ei ole tarkoituskaan erottua kaupallisuudella tai ”call-to-actionilla”.

Lue lisää

Google Ads -mainostilin käytöstä julkaistaan päivittäin toinen toistaan perusteellisempia, Ads-tilin ominaisuuksiin perehtyneitä oppaita. Päätimme tässä artikkelissa esittää omat perustelumme sille, miksi mainontaa ei kannata tehdä itse ja miksi Google Ads -mainonta kannattaa jättää suosiolla ammattilaisille.

Lue lisää

Iso osa ihmisistä viettää valtavasti aikaa sosiaalisessa mediassa kuten Facebookissa ja Instagramissa pitkin päivää. Somen kautta onnistuu paitsi pitkäjänteinen, brändiä rakentava markkinointi, myös tehokas suoramyynti. Asiakkaat ovat somessa – siksi yritystenkin pitää olla!

Lue lisää

Voittajat ovat nyt verkossa

Lisää asiakkaita. Lisää myyntiä. Pienillä markkinointipanoksilla ja kustannuksilla, nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Pyydä meitä ottamaan yhteyttä. Kerromme lisää siitä, miten kotisivuilla muutetaan liiketoimintaa.

Lue lisää

Yhä useampi hakee tietoa internetistä ja tekee ostopäätöksiä kotisivujen perusteella. Yrityksen kotisivut ovat siis enemmän kuin käyntikortti tai tuotteiden ja palveluiden esittelypaikka – ne ovat tehokas myynti- ja markkinointikanava, jotka oikein tehtynä lisäävät yrityksen liikevaihtoa tai jopa moninkertaistavat sen.

Lue lisää

LinkedIn-mainosmuodot Suomessa

LinkedInin Sponsored Content -mainosmuotoa voidaan pitää vastaavana kuin Facebookin sponsoroitu julkaisu, eli mainos näkyy LinkedInin uutisvirrassa oman verkoston julkaisujen joukossa.

Lue lisää