Siirry sisältöön

Remarketing

Remarketing tuo asiakkaasi takaisin verkkosivuille

Remarketing on tehokas keino lähestyä uudelleen asiakasta, joka on jo aikaisemmin käynyt verkkosivuillasi. Remarketing tallentaa verkkosivun kävijätiedot ja näyttää mainoksesi myöhemmin sivuilla vieraalle asiakkaallesi. Remarketingin avulla muistutat, korostat, kehotat – ja teet lopuksi vielä tarjouksen, josta asiakkaasi ei voi kieltäytyä.

Remarketing-mainonnassa maksat vain klikkauksista, et mainoksen näyttämisestä ja hukkakontakteista. Remarketing on myös keino viestittää uusista tuotteista ja tarjouksista verkkosivun vierailijoille. Tutkimusten mukaan suomalainen kuluttaja käyttää yksittäiseen verkkokauppaostokseen noin 4–5 verkkosivukäyntiä. Remarketing nopeuttaa kuluttajan ostopäätöstä ja varmistaa, että asiakkaan tietoisuus tuotteestasi vahvistuu entisestään. Se myös muistuttaa verkkokauppa-asiakasta kesken jääneestä ostoskorista.

Pyydä tarjous Google Remarketing -kampanjasta!

Pyydä tarjous

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Referenssejä

Banneri- ja videomainonta
Smart Heating Oy logo
Smart Heating Oy logo

Smart Heating Oy:lle olemme toteuttaneet YouTube- ja natiivimainonnan, jotka sopivat parhaiten kertomaan yrityksen monimutkaisista palveluista.

Lue lisää
Cooling Tech Finland Oy logo
Cooling Tech Finland Oy logo

TempTech.fi-sivustolle valtakunnallista mainontaa somekanavissa ja Googlessa

Lue lisää
Hautauspalvelu Toro logo
Hautauspalvelu Toro logo

Hautauspalvelu Toro on ulkoistanut digitaalisen markkinointinsa Medialuotsi Oy:lle.

Lue lisää
Tuorekartano Oy logo
Tuorekartano Oy logo

Perunatukkuri Tuorekartano Oy:lle on toteutettu yrityksen kotisivun laaja uudistus. Jatkuvana työnä toteutetaan digitaalisen mainonnan suunnittelu ja kampanjat, ja jatkuva sivuston hakukoneoptimointi.

Lue lisää
Uotilan Leipomo logo
Uotilan Leipomo logo

Asiakkaalle toteutetaan YouTube mainontaa, sekä bannerimainontaa Googlessa.

Lue lisää