Remarketing tuo asiakkaasi takaisin verkkosivuille
Remarketing on tehokas keino lähestyä uudelleen asiakasta, joka on jo aikaisemmin käynyt verkkosivuillasi. Remarketing tallentaa verkkosivun kävijätiedot ja näyttää mainoksesi myöhemmin sivuilla vieraalle asiakkaallesi. Remarketingin avulla muistutat, korostat, kehotat – ja teet lopuksi vielä tarjouksen, josta asiakkaasi ei voi kieltäytyä.
Remarketing-mainonnassa maksat vain klikkauksista, et mainoksen näyttämisestä ja hukkakontakteista. Remarketing on myös keino viestittää uusista tuotteista ja tarjouksista verkkosivun vierailijoille. Tutkimusten mukaan suomalainen kuluttaja käyttää yksittäiseen verkkokauppaostokseen noin 4–5 verkkosivukäyntiä. Remarketing nopeuttaa kuluttajan ostopäätöstä ja varmistaa, että asiakkaan tietoisuus tuotteestasi vahvistuu entisestään. Se myös muistuttaa verkkokauppa-asiakasta kesken jääneestä ostoskorista.
Pyydä tarjous Google Remarketing -kampanjasta!Pyydä tarjous
Aiheesta blogissa
Referenssejä
Smart Heating Oy:lle olemme toteuttaneet YouTube- ja natiivimainonnan, jotka sopivat parhaiten kertomaan yrityksen monimutkaisista palveluista.
Lue lisääTempTech.fi-sivustolle valtakunnallista mainontaa somekanavissa ja Googlessa
Lue lisääHautauspalvelu Toro on ulkoistanut digitaalisen markkinointinsa Medialuotsi Oy:lle.
Lue lisääPerunatukkuri Tuorekartano Oy:lle on toteutettu yrityksen kotisivun laaja uudistus. Jatkuvana työnä toteutetaan digitaalisen mainonnan suunnittelu ja kampanjat, ja jatkuva sivuston hakukoneoptimointi.
Lue lisääAsiakkaalle toteutetaan YouTube mainontaa, sekä bannerimainontaa Googlessa.
Lue lisää