Siirry sisältöön

Black Friday ja digimainonta – mainoskampanjat nyt tarjouksessa!

Hoida Black Friday -hakusanamainonta helposti ammattilaisen kanssa, ilman pitkäaikaista sitoutumista.

Toteutamme yrittäjille Black Friday -mainontaa nyt alehinnalla. Digimediatoimistolle ulkoistettu lyhyt mainoskampanja juuri alkutalven ostosesonkiin on hyvä noste loppuvuoden myynteihin. Kuluttajat osaavat päivien pimetessä ja sateen muuttuessa rännäksi odottaa aleja ja kauppojen kampanjoita, joten mainonta osuu vastaanottavaiseen asiakaskuntaan. Kerro tuotteistasi, alennuksista, lahjaideoista, tai aukiolosta ja sijainnistasi – kunhan näyt asiakkaillesi.

Tuntuuko kuitenkin siltä, ettei asiakkaasi ole alehaukkoja ja omaavat erityisen hyvän vastustuskyvyn mainonnalle? Ämpärijonot ja verkkokauppojen kaatumiset Black Friday -tarjousten aikana kertovat toista tarinaa. Alepäivät, outlet-myynnit ja kalliidenkin ostosten lykkääminen kampanjoihin kertoo, että ostajina meillä on kansallinen “kun halvalla sain” -syndrooma.

Black Friday -mainonnalla saadaan alet tuotua uusien asiakkaiden eteen heidän etsiessä kampanjoita ja tarjouksia netissä. Saat myös heräteltyä olemassaolevia asiakkaitasi tutustumaan uudestaan tuotteisiisi ja palveluihisi. Kun saat aletuotteita etsivän, ostohousut jalassa olevan  asiakkaan sivuillesi, voisiko joku muu tuote kiinnostaa ja innostaa suurempiin ostoksiin? Et tiedä, ellet saa asiakasta kiinni hänen ostopolulla, joka nykyään on enimmäkseen digitaalinen. Kännykän selaus tylsyydessä on keino selvitä jonotuksesta, matkoista ja no, mistä tahansa mikä kestää yli 3 minuuttia. Digimainonta on tahtomattamme silmiemme edessä aina kun avaamme haun selaimessa tiedonhakua tai viihdettä varten.   

Jos mainokset, nettinäkyvyys ja tekniikka ei ole vahvuutesi, niin meidän on. 16 vuoden kokemuksella kotimaisten yrittäjien digitaalisen markkinoinnin parissa voit huoletta ulkoistaa digimarkkinoinnin Medialuotsille. Tekninen toteutus, mainostekstien kirjoittaminen, ulkoasu ja kampanjoiden kohdentaminen yrityksesi ostajaryhmille on meille arkipäivää, ei satunnainen projekti. 

Black Friday (tänä vuonna 26.11.21), vaikka onkin lähtöisin amerikkalaisista juhlapäivistä, on suomalaiselle luontevammin joulukaupan aloitus ja laskeutuminen vuoden loppuun. Jos Black Friday -kampanjointi kuitenkin tuntuu turhalta trendiltä, muista että kilpailijasi saattaa tänä vuonna lähteä markkinahumuun mukaan.

Lyhyellä, tarjoushintaisella mainoskampanjalla marras-joulukuussa saat näkyvyyttä Black Friday -hakuihin. Vai olisiko tämä ensimmäinen koeponnistus hakukonemarkkinointiin ilman pitkäaikaista sitoutumista?
Toteutamme nämä alennetut mainoskampanjat juuri oikeaan aikaan ja mainosbudjetin tehokkaasti käyttäen – kampanjoiden kestot ovat 2-8 viikkoa, ja aina avaimet käteen -toteutuksella.    

Nyt kannattaa kokeilla “kun halvalla saa”, sanoisi eräskin tarjoushaukka pipopää. Kysy ainakin tarjous – yhteystiedoissa löytyy lomake, jonka täytät alle minuutissa.