LinkedIn Mainonta


LinkedIn mainonta sopii loistavasti B to B myyntiä tavoitteleville yrityksille, koska LinkedIn mainonnassa kohdistusvaihtoehdot ovat ehkä markkinoiden parhaat!

Miksi LinkedIn mainonta:

LinkedIn mainonnan kohdistusvaihtoehdot ovat poikkeuksellisen hyvät B to B myyntiin. LinkedInissä pystyy kohdistamaan mainokset näkymään esimerkiksi tietyn toimialan ostohankinnoista päättäville henkilöille. Myös julkishallinnon päättäjät kuten rehtorit ja opettajat ovat helposti tavoitettavissa LinkedIn mainonnalla.

LinkedIn on lisäksi erinomainen kanava rekrytointiin, koska työpaikkailmoitukset voidaan kohdistaa tittelin mukaan vain niille, jotka ovat soveltuvia avoimeen työtehtävään. Lisäksi mainokset voidaan kohdistaa näkymään tiettyjen yritysten henkilökunnalle tai sitten vain niille henkilöille, jotka ovat joskus olleet tietyssä yrityksessä töissä, mutta eivät ole enää.

Kokeile LinkedIn mainontaa jo tänään, et tule pettymään!

Miksi Medialuotsi:

Olemme tehneet digimarkkinointia jo yli 12 vuoden ajan kaiken kokoisille yrityksille. Näiden vuosien aikana, olemme palvelleet tuhansia asiakkaita menestyksekkäästi. Tekemämme mainokset ovat näkyneet yli 3 miljardia kertaa Googlen, Facebookin sekä Bingin mainospaikoilla ja klikkauksiakin asiakkaamme ovat saaneet lähes 20 miljoonaa kappaletta. Asiakaskuntaamme kuuluu asiakkaita jokaiselta alalta ihan joka puolelta Suomea, joten varmasti pystymme palvelemaan myös sinun yritystäsi. Vaikka LinkedIn mainonta on varsin uusi tulokas Suomen digitaalisen markkinoinnin kentällä, olemme toteuttaneet jo kymmeniä menestyksekkäitä kampanjoita. Voit siis turvallisin mielin, pyytää joko tarjouksen sähköpostiin, varata soittoajan tai pyytää asiantuntijaa piipahtamaan toimipisteessäsi. Se mitä me emme tiedä digimarkkinoinnista on turhaa!

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää

LinkedIn mainosmuodot Suomessa:


Sponsored Content

LinkedInin Sponsored Content mainosmuotoa voidaan pitää vastaavana, kuin Facebookin sponsoroitu julkaisu eli mainos näkyy LinkedInin uutisvirrassa oman verkoston julkaisuiden joukossa. Julkaisuun on mahdollista sisällyttää, linkki kotisivuille, kuva sekä tekstiä. Myös linkki esimerkiksi YouTubeen on mahdollista, joten myös videomainonta on mahdollista. LinkedInin Sponsored Content mainoksissa maksetaan joka klikkauksista (CPC) tai näyttökerroista (CPM). Klikkauksen minimihinta on 2 € ja todellisuudessa klikkaushinnat pyörivät Suomessa 3-5 € välillä. Klikkaukseksi lasketaan myös mm. yrityssivulle siirtymiset ja tykkäykset, joten jos tavoitteena on kotisivusiirtymät, pitää myös tämä seikka huomioida.

LinkedIn Sponsored Content mainosmuotoon on mahdollista liittää lomake, jonka avulla voidaan kerätä kätevästi esimerkiksi liidejä tai uutiskirjeen tilaajia.

Tämä mainosmuoto vaatii, että yrityksellä on LinkedIn yrityssivu. Mikäli sivua ei ole, voimme tehdä sen tuntiveloituksella hintaan 90 € + alv / h.

Lisätietoa Sponsored Content mainosmuodosta

Sponsored Inmail:

LinkeInin Sponsored Inmail mainosmuodon avulla pystytään tavoittamaan tarkkaan rajattu kohdeyleisö lähettämällä heidän bannerin sisältävä viesti suoraan käyttäjän LinkedIn postilaatikkoon. Tämä mainosmuoto on erittäin tehokas ja vielä varsin vähän käytetty Suomessa. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen mainosmuoto!

Lisätietoa Sponsored Inmail mainosmuodosta

Text Ad:

LinkedInin Text Ad on hyvä mainosmuoto niille, joilla ei ole LinkedIn yrityssivua ja jotka haluavat suoria kotisivusiirtymiä, sillä LinkedIn Text Ad mainosmuodossa maksetaan vain siitä, kun käyttäjä klikkaa linkkiä. Linkin voi ohjata kotisivuille, joten kustannukset tulevat vain kotisivusiirtymistä. Klikkaukset ovat hieman edullisempia, kuin Sponsored Content mainosmuodossa ja mainokset keräävät moninkertaisen määrän näyttökertoja verrattuna Sponsored Content mainoksiin, koska tekstimainosten klikkausprosentti on selkeästi pienempi. LinkedInin tekstimainokset sisältävät pienen kuvan ja ne näkyvät sivun ylälaidassa verkoston julkaisujen yläpuolella sekä oikeassa reunassa. LinkedIn Text Ad on monesti se ensimmäinen mainosmuoto, jolla LinkedIn mainonta aloitetaan.

Lisätietoa Text Ad mainosmuodosta

Kokeile LinkedIn mainontaa jo tänään!

LinkedIn mainokset voidaan kohdistaa mm. sijainnin, tittelin, toimialan, koulutuksen, iän ja sukupuolen avulla juuri sille kohdeyleisölle, joka on todennäköisesti ostamassa yrityksesi tarjoamaa tuotetta tai palvelua!

Ota yhteyttä ja pyydä asiantuntijaamme kertomaan lisää LinkedInin lukuisista mahdollisuuksista. Palvelemme asiakkaita heidän toimipisteissään Etelä-Suomen alueella ja puhelimitse sekä sähköpostitse koko maailmassa.