LinkedIn-mainonta


LinkedIn-mainonta sopii loistavasti B-to-B-myyntiä tavoitteleville yrityksille, koska LinkedIn-mainonnassa kohdistusvaihtoehdot ovat ehkä markkinoiden parhaat!

Miksi valita LinkedIn-mainonta?

LinkedIn-mainonnan kohdistusvaihtoehdot ovat poikkeuksellisen hyvät B-to-B-myyntiin. LinkedInissä pystyy kohdistamaan mainokset näkymään esimerkiksi tietyn toimialan ostohankinnoista päättäville henkilöille. Myös julkishallinnon päättäjät, kuten rehtorit ja opettajat ovat helposti tavoitettavissa LinkedIn-mainonnalla.

LinkedIn on myös erinomainen kanava rekrytointiin, koska työpaikkailmoitukset voidaan kohdistaa tittelin mukaan vain niille, jotka ovat soveltuvia avoimeen työtehtävään. Lisäksi mainokset voidaan kohdistaa näkymään tiettyjen yritysten henkilökunnalle tai vain niille, jotka ovat joskus olleet tietyssä yrityksessä töissä.

Kokeile LinkedIn-mainontaa jo tänään, et tule pettymään!

Miksi valita Medialuotsi?

Olemme toteuttaneet digimarkkinointia jo yli 13 vuoden ajan kaiken kokoisille yrityksille. Näiden vuosien aikana olemme palvelleet menestyksekkäästi tuhansia asiakkaita. Tekemämme mainokset ovat näkyneet yli 3 miljardia kertaa Googlen, Facebookin sekä Bingin mainospaikoilla, ja klikkauksiakin asiakkaamme ovat saaneet lähes 20 miljoonaa kappaletta. Asiakaskuntaamme kuuluu asiakkaita jokaiselta alalta kaikkialta Suomea, joten pystymme varmasti palvelemaan myös sinun yritystäsi. Vaikka LinkedIn-mainonta on varsin uusi tulokas Suomen digitaalisen markkinoinnin kentällä, olemme toteuttaneet jo kymmeniä menestyksekkäitä kampanjoita. Voit siis turvallisin mielin pyytää joko tarjouksen sähköpostiin, varata soittoajan tai pyytää asiantuntijaa piipahtamaan toimipisteessäsi. Se, mitä me emme tiedä digimarkkinoinnista, on turhaa!

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää

LinkedIn-mainosmuodot Suomessa:


Sponsored Content

LinkedInin Sponsored Content -mainosmuotoa voidaan pitää vastaavana kuin Facebookin sponsoroitu julkaisu, eli mainos näkyy LinkedInin uutisvirrassa oman verkoston julkaisujen joukossa. Julkaisuun on mahdollista sisällyttää linkki kotisivuille, kuva sekä tekstiä. Myös videomainonta on mahdollista, sillä mukaan voidaan liittää linkki esimerkiksi YouTubeen. LinkedInin Sponsored Content -mainoksissa maksetaan jokaisesta klikkauksesta (CPC) tai näyttökerrasta (CPM). Klikkauksen minimihinta on 2 € ja todellisuudessa klikkaushinnat pyörivät Suomessa 3–5 euron välillä. Klikkaukseksi lasketaan myös mm. yrityssivulle siirtymiset ja tykkäykset. Jos tavoitteena on kotisivusiirtymät, tämä seikka onkin syytä huomioida.

LinkedIn Sponsored Content -mainosmuotoon on mahdollista liittää lomake, jonka avulla voidaan kerätä kätevästi esimerkiksi liidejä tai uutiskirjeen tilaajia.

Tämä mainosmuoto edellyttää, että yrityksellä on LinkedIn-yrityssivu. Mikäli sivua ei ole, voimme tehdä sen tuntiveloituksella hintaan 90 €/t + alv.

Lisätietoa Sponsored Content -mainosmuodosta

Sponsored Inmail

LinkeInin Sponsored Inmail -mainosmuodon avulla pystytään tavoittamaan tarkkaan rajattu kohdeyleisö lähettämällä bannerin sisältävä viesti suoraan käyttäjän LinkedIn-postilaatikkoon. Tämä mainosmuoto on erittäin tehokas ja vielä varsin vähän käytetty Suomessa – ehdottomasti kokeilemisen arvoinen mainosmuoto!

Lisätietoa Sponsored Inmail -mainosmuodosta

Text Ad

LinkedInin Text Ad on hyvä mainosmuoto niille, joilla ei ole LinkedIn-yrityssivua ja jotka haluavat suoria kotisivusiirtymiä. LinkedIn Text Ad -mainosmuodossa maksetaan vain siitä, kun käyttäjä klikkaa linkkiä. Linkin voi ohjata kotisivuille, joten kustannukset tulevat vain kotisivusiirtymistä. Klikkaukset ovat hieman edullisempia, kuin Sponsored Content -mainosmuodossa ja mainokset keräävät moninkertaisen määrän näyttökertoja verrattuna Sponsored Content -mainoksiin, koska tekstimainosten klikkausprosentti on selkeästi pienempi. LinkedInin tekstimainokset sisältävät pienen kuvan, ja ne näkyvät sivun ylälaidassa verkoston julkaisujen yläpuolella sekä oikeassa reunassa. LinkedIn Text Ad on monesti se ensimmäinen mainosmuoto, jolla LinkedIn-mainonta aloitetaan.

Lisätietoa Text Ad -mainosmuodosta

Kokeile LinkedIn mainontaa jo tänään!

LinkedIn-mainokset voidaan kohdistaa mm. sijainnin, tittelin, toimialan, koulutuksen, iän ja sukupuolen avulla juuri sille kohdeyleisölle, joka on todennäköisesti ostamassa yrityksesi tarjoamaa tuotetta tai palvelua!

Ota yhteyttä ja pyydä asiantuntijaamme kertomaan lisää LinkedInin lukuisista mahdollisuuksista. Palvelemme asiakkaita heidän toimipisteissään Etelä-Suomen alueella sekä puhelimitse ja sähköpostitse kaikkialla maailmassa.