Siirry sisältöön

Display on digiajan lehti-ilmoitus

Kattavalla, edullisella ja kohderyhmään osuvalla Display-mainonnalla on mahdollista tavoittaa uusia ja vanhoja asiakkaita sekä vahvistaa yrityksen tunnettuutta. Display-ilmoitus näkyy kaikille asiakkaille, jotka juuri tällä hetkellä miettivät, mistä kaupasta ostaisivat sen pesukoneen tai talvikengät, mistä tilaisivat sen keittiöremontin tai mihin alennusmyyntiin kannattaisi mennä.

Display-mainonnassa maksat vain klikkauksista

Display-mainonta eli bannerimainonta on Google-markkinointia – joko video- tai kuvamainontaa. Mainokset näkyvät Google Display -verkoston kautta. Käytännössä se tarkoittaa miljoonia sivustoja, sovelluksia ja videoita, joissa mainos voi näkyä: jopa 90 % internetkäyttäjistä voi nähdä mainoksesi. Display-verkoston kautta näytettävässä mainonnassa maksat vain klikkauksista, vaikka mainos näkyy kohderyhmääsi kiinnostavien suosikkiverkkosivujen kaikille selaajille 24 tuntia vuorokaudessa. Eikä klikkauksen hinta huimaa päätä – se voi maksaa vain jopa sentin!

Display-mainonnan tehokkuus perustuu tarkkaan kohdennukseen

Display-mainonnan kohdistat tarkkaan kohderyhmäsi suosikkiverkoston selaajille. Kuukausiraportoinnilla tehostat budjettisi käyttöä entisestään. Mainosten kohdennuksessa on useita vaihtoehtoja, koska valittavana on lukematon määrä harrastuksiin, kiinnostuksenkohteisiin ja aihealueisiin keskittyneitä verkostoja. Avainsanojen sijasta mainosten näyttäminen perustuu yleisösi kiinnostuskohteisiin perinteisen hakusanamainonnan avainsanojen sijaan. Näin on siis mahdollista tavoittaa suuri määrä ihmisiä, jotka etsivät yrityksesi tuotteita tai palveluita mutta eivät vielä tiedä yrityksestäsi mitään!

Display tuo mainontaan toistoa

Koska mainonta kohdistetaan tiettyjen aihealueiden perusteella, kuva- tai videomainoksesi näkyy henkilöille, jotka ovat jo ehkä aiemmin katselleet videoitasi, vierailleet verkkosivuillasi tai etsineet avainsanoilla tietoa yrityksesi tuotteista ja palveluista. Toistolla on tärkeä merkitystä ostopäätöksen syntymisessä. Tutkimusten mukaan noin 42 % kuluttajista ostaa tuotteen tai palvelun yritykseltä, jonka mainoksia muistaa nähneensä.

Display-mainonta on digiajan brändimainontaa

Display-verkostossa oikeassa ympäristössä näkyvä videomainos tai kuvamainos vahvistavat yrityksesi brändiarvoa, -identiteettiä ja -ilmettä. Kun brändimainonnasta puhutaan, se liitetään helposti isoihin ja kalliisiin mediabudjetteihin, joiden tuloksia on vaikea ja usein lähes mahdotonta mitata. Display-mainonnalla pienikin yritys voi nousta isojen merkkien rinnalle ja rakentaa omaa brändimielikuvaa kustannustehokkaasti ja samalla tuloksia tarkkaan seuraten.

Display on tehokas media mobiilissa

Verkkokäyttäytyminen on muuttunut radikaalisti viimeisin vuosien aikana, ja nyt yli puolet suomalaisista tekee säännöllisesti verkko-ostoksia älypuhelimella. Puhelin on noussut ostosten teon kanavana yli kannettavien ja pöytäkoneiden. Jos verkossa tavoitteena on konversio, kannattaa se huomioida myös mediavalinnassa. Mediat toimivat nyt mobiili edellä, ja tähän tarkoitukseen yksinkertainen video- tai kuvamainos on tehokkain vaihtoehto. Näin Display tarjoaa asiakkaallesi myös arvokasta ja paljon puhuttua sisältöä. Bannerista asiakas siirtyy yhdellä klikkauksella suoraan verkkosivuille, verkkokauppaan tai tuotteesta tai palvelusta kertovaan muuhun verkkosisältöön.