Medialuotsi teki Nuorisokeskus Marttiselle uuden digitaalisen esitteen sekä suunnitteli uuden logon
Nuorisokeskus Marttinen tarjoaa monenlaisia hienoja palveluja ja aktiviteettejä, jotka aina ajan myötä uudistuvat ja kehittyvät. Palvelujen muutokset ja lisääntyminen toi Marttisen esitteen uudistamisen jälleen ajankohtaiseksi. Marttiselle esite on nettisivujen kanssa tärkeä tiedonlähde, jota jaetaan printattuna versiona. Esitteen digitaalista versiota lähetetään myös asiakkaille esimerkiksi sähköpostin liitteenä.
Digiesitteellä erilaista muistettavuutta
Uuteen esitteeseen lisättiin päivitetyt tiedot, minkä lisäksi esitteestä tehtiin visuaalisesti selkeä ja suunniteltu kokonaisuus. Esitteen digitaalinen versio tehtiin toimivaksi ja helposti luettavaksi erikokoisilla näytöillä.
Katso esite täällä: Nuorisokeskus Marttinen -esite.
Medialuotsi on jo ennenkin tehnyt yhteistyötä Nuorisokeskus Marttisen kanssa, minkä myötä luotto työn laatuun oli vakaa. “Yhteistyö oli helppoa ja vaikka aiempien yhteistyöprojektien osalta oli hyvä luottamus lopputulokseen, niin tämä usko vahvistui edelleen tämän projektin aikana”, sanoo Marttisten myynti- ja markkinointipäällikkö Jari Ahola.
Uusi logo piristää brändiä
Logon uusiminen on usein ajankohtaista silloin, kun halutaan raikastaa yrityksen ilmettä tai päivittää logoa vastaamaan uutta brändiä. Marttisen logo haluttiin myös suunnitella uusiksi Suomen nuorisokeskusverkoston kanssa tehdyn brändiuudistuksen vuoksi, jonka myötä esimerkiksi Marttisen oma värimaailma muuttui.
Logosuunnittelun aikana Medialuotsin asiakas pääsee itse vaikuttamaan logon ulkomuotoon kommentoimalla vedoksia ja ideoimalla yhdessä graafikon kanssa. Esimerkiksi tällaisia logovaihtoehtoja Nuorisokeskus Marttinen pääsi kommentoimaan:
Hyvän kumppanin kanssa juttu jatkuu siitä, mihin viimeksi jäätiin
Medialuotsi valikoitui Marttisen yhteistyökumppaniksi sekä kilpailutuksen että aiempien positiivisten kokemusten perusteella. Tälläkin kertaa yhteistyö sujui hyvin:
“Viestien vaihto ja kommentit muutoksista toimivat todella sujuvasti, saimme myös hyviä ehdotuksia meitä askarruttaviin asioihin. Loimme yhdessä aikataulun Marttisen tarpeiden pohjalta ja stepit sen osalta.
Yhteistyössä näkyi myös selkeästi, että meidän arvomaailmamme oli vahvasti mukana suunnittelutyössä.”
Jari Ahola, myynti- ja markkinointipäällikkö, Nuorisokeskus Marttinen
Marttisen esite- ja logoprojektia hoiti Ossi Aalto Medialuotsin Tampereen konttorilta.