Verkkokaupan kehitys ja markkinointi
Outoled on uusi ja monipuolinen kodin valaistuksen ja sähkötarvikkeiden verkkokauppa, jonka valikoimasta löytyy kaikki aina erilaisista valaisimista led-polttimoihin ja led-nauhoihin. Verkkokauppa kasvaa ja uusia tuotteita lisätään jatkuvasti – viimeisimpänä valikoimaan ovat tulleet muun muassa sähköautojen latauspisteet.
Medialuotsin ja Outoledin yhteistyö koostuu verkkokaupan markkinoinnista ja teknisestä kehityksestä.
Digimarkkinoinnilla lisää liikennettä verkkokauppaan
Toteuttamamme mainoskampanjat, kuten Google-hakusanamainonta ja Facebook-mainonta, ovat tuoneet hyvää kasvua verkkokaupan kävijämääriin. Mainostiimimme seuraa ja optimoi kampanjoita säännöllisesti, mikä parantaa niiden toimivuutta. Näkyvyyttä lisäävät myös Outoledille tehdyt Google Shopping -kampanjat sekä myyntikanavien integrointi esimerkiksi Facebookiin.
Jatkuvasti laajeneva verkkokauppa vaatii paljon kehitystyötä
Markkinoinnin lisäksi Medialuotsi kehittää Outoledin verkkokauppaa lisäämällä erilaisia toimintoja, jotka parantavat verkkokaupan käyttäjäkokemusta sekä tekemällä kooditason muutoksia, jotka sujuvoittavat sivuston toimivuutta.
”Aloitimme ensin pelkällä mainonnalla, mutta koska yhteistyö sujui hienosti, niin jossain kohtaa mukaan tuli myös verkkokaupan kehittäminen. Medialuotsi on hoitanut monia mainontaan ja verkkokaupan kehitykseen liittyviä tehtäviä ja kaikki ovat aina hoituneet nopealla aikataululla ja toiveidemme mukaisesti.” Tomi Koivisto, toimitusjohtaja, Outomatic Oy
Verkkokaupan kehityksessä tiimimme seuraa aina asiakkaan toiveita ja ideoita sekä antaa lisäksi neuvoja ja vinkkejä, miten kauppaa voisi kehittää edelleen. Me tarjoamme ammattitaitomme ja osaamisemme, jolloin asiakkaan tarvitsee vain valita, mitä kehitystoimia sivustolle tehdään.
Hyvä käyttäjäkokemus ja ostoprosessin sujuvuus ovat ensisijaisen tärkeitä verkkokaupalle
Hyvin toimiva ja helppokäyttöinen verkkokauppa herättää luottamusta ja vakuuttaa asiakkaan tuotteiden laadusta sekä ostoprosessin turvallisuudesta. Siksi onkin erittäin tärkeää, että Outoledin verkkokauppa vastaa sivuilla myytävien tuotteiden korkeaa tasoa.
Käyttäjäkokemusta voidaan parantaa lisäämällä erilaisia ostoprosessia helpottavia toimintoja verkkokauppaan. Medialuotsin tiimi tuntee parhaat sovellukset, joiden avulla toimintoja voidaan lisätä, sekä koodaa itse asiakkaan toiveiden mukaan räätälöityjä sovelluksia. Usein itsekoodaamamme sovellus on myös kaikista kustannustehokkain vaihtoehto ilman ylimääräisiä kuukausimaksuja.
Jatkuva yhteistyö tuottaa laatua ja tulosta
Yhteistyöhön Medialuotsin kanssa ollaan Outoledillä tyytyväisiä. “Olemme aina saaneet neuvoja tarvittaessa tai jos olemme esimerkiksi halunneet käydä läpi, miten mainonta on sujunut, kaikki on aina onnistunut. Näkisin, että yhteistyö tulee vielä jatkumaan pitkään, sillä kaikki on mennyt hienosti ja verkkokauppa kaipaa jatkuvasti pientä hienosäätöä”, sanoo Outomatic Oy:n toimitusjohtaja Tomi Koivisto.
“On ollut mielenkiintoista nähdä, miten markkinoinnin kehitys on näkynyt asiakkaiden tilauksissa, kun on lähdetty ihan nollista verkkokaupan perustamisesta alkaen. Verkkokaupan kehitys on jatkuvaa ja sitä toteutetaan yhteistyössä asiakkaan kanssa, mikä on toiminut erittäin hyvin.” Milla Mansukoski, myyntipäällikkö, Medialuotsi Oy
Outoledin verkkokaupan löydät osoitteesta Outoled.fi