Nykytilanne ja sen kartoitus
SEO-analyysillä selvitetään verkkosivuston tämän hetkinen tilanne sisällön ja teknisten ominaisuuksien osalta. Parhaimman tuloksen saamiseksi suosittelemme sisältöanalyysiä, avainsana-analyysiä sekä kilpailija-analyysiä.
Hakukoneoptimoinnilla pyritään vaikuttamaan niin sanottuihin luonnollisiin, eli orgaanisiin hakutuloksiin.
Analyysi on tarkoitettu hakukoneoptimoinnin lähtötilanteen selvittämiseksi, jonka avulla selvitämme sivuston kriittisimmät kohdat ja tarvittavat korjaustoimenpiteet, parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi.
Lähetämme tuloksista kattavan raportin parannusehdotuksineen.
Analyysin jälkeen voit päättää haluatko optimoida sivustoa itse vai jatkaa yhteistyötä Medialuotsin kanssa, jolloin teemme optimoinnin puolestasi.
Näkyvyys tarkoittaa tietysti konversioita ja liidejä eli kauppaa yritykselle!
Pyydä tarjous