Display-mainonta
Display-mainonta
Display-mainonta on Googlen tarjoaman display-verkoston kautta kohdennettua mainontaa, jonka suosio on tasaisessa kasvussa. Googlen hakukonemainonta on pääasiassa tekstimainontaa, mutta display-verkoston kautta Googlessa pystytään hyödyntämään myös kuvallisia näyttömainoksia, liikkuvaan kuvaan perustuvia bannerimainoksia ja jopa videoita.
Adform-mainonta
Adform-mainonta
Adform-mainonnan teho perustuu ohjelmalliseen ostamiseen, jonka avulla löydämme sinulle tuottavimmat mainospaikat tuhansien sivujen joukosta. Adformin mainoskanavavalikoiman avulla tavoitat asiakkaan juuri silloin, kun hän on tutkimassa yritykseesi, tuotteeseesi tai palveluusi liittyvää sisältöä.
YouTube-mainonta
YouTube-mainonta
YouTube-mainonnan suosio on yllättänyt. Hakukoneena se on maailman toiseksi suosituin ja kustannustehokkuudessa aivan omaa luokkaansa. YouTube-kanavalla käyttäjiä on tällä hetkellä yli miljardi, ja mainonnan määrä kasvaa räjähdysmäisesti.
Remarketing
Remarketing
Remarketing on tehokas keino lähestyä uudelleen asiakasta, joka on jo aikaisemmin käynyt verkkosivuillasi. Remarketing tallentaa verkkosivun kävijätiedot ja näyttää mainoksesi myöhemmin sivuilla vieraalle asiakkaallesi.
Aiheesta blogissa
Referenssejä


Smart Heating Oy:lle olemme toteuttaneet YouTube- ja natiivimainonnan, jotka sopivat parhaiten kertomaan yrityksen monimutkaisista palveluista.
Lue lisää


Perunatukkuri Tuorekartano Oy:lle on toteutettu yrityksen kotisivun laaja uudistus. Jatkuvana työnä toteutetaan digitaalisen mainonnan suunnittelu ja kampanjat, ja jatkuva sivuston hakukoneoptimointi.
Lue lisää
